توزیع جوجه یکروزه با پشتیبانی امور دام استان کرمان

توزیع جوجه یکروزه با پشتیبانی امور دام استان کرمان

مسعودی گفت: برای کمک به افزایش تولید و رفع مشکل مرغداران استان اداره کل پشتیبانی امور دام اقدام به تامین و توزیع جوجه یک روزه از ابتدای آذر ماه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان  ، مسعودی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: برای کمک به افزایش تولید و رفع مشکل مرغداران استان اداره کل پشتیبانی امور دام اقدام به تامین و توزیع جوجه یک روزه از ابتدای آذر ماه کرده است.

او افزود: در این رابطه تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ قطعه با کمک اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی مرغداران در سطح استان تقاضا به پشتیبانی امور دام استان ارائه شده است که بیش از ۸۰۰ هزار قطعه تحویل مرغداران شده است مابقی نیز تا اواسط دیماه تحویل خواهد شد.

او افزود: جوجه یک روزه استحصالی از تخم مرغ نطفه دار وارداتی است و با قیمت هر قطعه ۶هزار تومان در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

مسعودی تصریح کرد: تامین و تخصیص نهاده نیز به ازای هر قطعه جوجه ۴ هزارو ۹۰۸ گرم، شامل ۳هزارو۲۵۰ گرم ذرت و هزارو ۶۵۸ گرم سویا به نرخ مصوب دولتی ۱۵ روز پس از تحویل جوجه انجام خواهد شد و متقاضیان موظفند پس از اتمام دوره پرورش، به ازای هر قطعه جوجه ۷/۱ کیلوگرم گوشت لاشه مرغ استحصالی را نیزبرای توزیع تحویل اداره کل پشتیبانی امور دام استان کنند.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=701