بازدید مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از بندر امام خمینی(ره)

بازدید مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از بندر امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، دکتر مردی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به همراه دکتر عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت بر وضعیت کشتی های حامل نهاده ها و نحوه تخلیه و بارگیری در بندر امام خمینی(ره) به مقاصد استانی روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به استان خوزستان سفر کردند.

در ادامه بازدید از انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام جلسه ایی با حضوردکتر مردی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، دکتر عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، دکتر فتوحی معاون هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان، مهندس امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر کل دامپزشکی این استان تشکیل شد.

دکتر عسکری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام کشور بیان داشتند ، شرکت پشتیبانی امور دام در سال اخیر بدلیل شرایط خاص کشور از یک مجموعه ذخیره کننده اقلام اساسی برای تنظیم بازار در شرایط ویژه خارج و تبدیل به یک شرکت بازرگانی و تامین کننده نهاده ها و محصولات پروتئینی شده است که می بایست بخش خصوصی نیز  به این شرکت کمک کند تا به رسالت اصلی خود یعنی حفظ ذخایر استراتژیک برگردد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه های آخر سال و همچنین ماه مبارک رمضان و به دلیل بالا بودن مصرف انواع محصولات پروتئینی در این ماه ، باید مدیریت لازم از جانب مسئولین محترم صورت گیرد تا ذخایر کافی و لازم را تأمین  و از بروز اخلال  جلوگیری شود.

در این جلسه دکتر مردی با بیان اهداف شرکت، تعهدات پیشرو برای ماه های آخر سال و مناسبت های آن در بخش نهاده های دامی و محصولات پروتئینی توضیحاتی ارائه نموده اند.

وی افزود از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱ کشتی به بنادر کشور وارد و خرید و ورود نهاده های دامی این شرکت نسبت به سال قبل ۲۷/۵ درصد افزایش داشته است،که اینها بخش کوچکی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام می باشد.

لازم به ذکر است که دکتر مردی و همراهان در ادامه سفر از سردخانه کوثر شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی نیز بازدید به عمل آوردند و شرایط این سردخانه را مورد بررسی فنی قرار دادند.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=846