حمایت شرکت پشتیبانی دام قزوین از دامداران با تهاتر نهاده و گوشت

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: به منظور حمایت از دامداران در قبال ارایه خوراک دام به آنان به جای دریافت هزینه، گوشت دریافت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، بهزاد غیاثوند ایرنا افزود: تهاتر گوشت پرواری و خوراک دام شیوه ای است که برای حمایت از دامداران قزوینی عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: گوشت های خریداری شده پرواری در سردخانه ها به عنوان ذخایر گوشت قرمز ذخیره سازی و در زمان لازم برای تنظیم بازار و تامین نیاز مردم توزیع خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین اضافه کرد: خرید مرغ نژاد آرین را نیز کلید زده ایم و در این راستا نیز مرغ های با محدوده وزنی یک کیلو و ۲۰۰ تا یک کیلو و ۸۰۰ گرم خریداری می شوند.

غیاثوند با بیان اینکه فعلا برنامه خرید مرغ گرم پشتیبانی دام به نژاد ایرانی آرین اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در حال مکاتبه هستیم تا امکان خرید سایر نژاد های مرغ را نیز از مرغداری ها داشته باشیم.

این مسوول با بیان اینکه حمایت از تولید و پیشگیری از وقفه در آن در راستای کمک به تعادل و تنظیم بازار از وظایف اصلی شرکت پشتیبانی دام به شمار می رود، یادآور شد: با هدف پشتیبانی از تولیدکنندگان مرغ شاهد تعادل سازی قیمت مرغ منجمد بودیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین تصریح کرد: ذخایر گوشت مرغ و قرمز در قزوین قابل توجه بوده و هیچ کمبودی برای تامین این محصول در بازار استان تا پایان سال جاری وجود ندارد.

منبع: ایرنا

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15994