شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان اولین شرکت دولتی(با شرایط مشابه) در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ثبت گردید

با تلاش و پیگیری مجدانه، شرکت بعداز 27 سال موفق به ثبت شرکت در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری گردیده است و تا کنون هیچ شرکتی با شرایط مشابه شرکت پشتیبانی امور دام کشور به ثبت نرسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، ایوب فلاح مدیر کل دفتر امور حقوقی و قراردادها  ضمن بیان این مطلب افزود: هیچ شرکتی تاکنون با شرایط مشابه شرکت پشتیبانی امور دام به ثبت نرسیده است و این امر در جلسه حضوری مدیر کل ثبت شرکتها، رییس سازمان ثبت و اسناد املاک و مدیران شرکت مطرح گردید.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز ضمن تشکر از زحمات مدیر کل دفتر امور دولتی وزارت امور اقتصادی و دارائی و دفتر امور حقوقی و قراردادهای شرکت متبوع گفت: از نیمه دوم سال گذشته موضوع بطور جدّی در دستور کار شرکت قرار گرفته و با برگزاری جلسات متعدد با اداره کل ثبت شرکتها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت امور اقتصادی و دارائی و … موضوع تبیین و با پیگیری مستمر و مجدانه بعد از 27 سال موفق به ثبت شرکت متبوع در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری شده است.

فلاح تصریح کرد: عدم ثبت شرکت متبوع و به ویژه عدم ثبت صورتجلسات مجمع عمومی این شرکت همه ساله مورد ایراد اعضاء مجمع عمومی و همچنین دستگاه های نظارتی من جمله سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات و…قرار داشته، خصوصاً بر اساس مصوبات قانونی از جمله آیین نامه های انتظام بخشی شرکتهای دولتی و آیین نامه های انتظام بخشی شفاف سازی و ضابطه مند سازی درآمدها و هزینه های شرکت دولتی در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به هیت مدیره شرکتهای دولتی تکلیف گردیده است.

وی در پایان گفت: اگر چه در سنوات گذشته اقداماتی جهت ثبت شرکت انجام پذیرفته لیکن به دلایل حقوقی و فنی، شرکت موفق به ثبت شرکت در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری نشده بود.

 

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=169518

facilisis venenatis quis, Donec efficitur. commodo ut porta. neque.