پاسخ به انتشار خبر کذب گرانی گوشت در آغاز ماه مبارک رمضان، توسط خبرگزاری تسنیم و برخی خبرگزاری های دیگر در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

پاسخ به انتشار خبر کذب گرانی گوشت در آغاز ماه مبارک رمضان، توسط خبرگزاری تسنیم و برخی خبرگزاری های دیگر در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، خبر گرانفروشی شقه گوشت گوسفندی در آغاز ماه مبارک رمضان در فروشگاه منتسب به شرکت پشتیبانی به دلائل زیرکذب است .

فروشگاه مذبور مربوط به بخش خصوصی است و تنها به عنوان یکی از توزیع کنندگان یا کاسبان منتخب در توزیع کالاهای اساسی سهمیه مشخصی از محصولات تنظیم بازار را به صورت گرم و سرد و شقه ای با قیمت مصوب یا بسته بندی با درج عنوان تنظیم بازار بر روی کالا عرضه می کند. اما مابقی محصولات مشابه این فروشگاه با قیمت حاشیه بازار بوده و ارتباطی به شرکت پشتیبانی امور دام کشور ندارد.

همچنین به گزارش بازرسان فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان شرکت پشتیبانی امور دام کشور پس از انبارگردانی و تعطیلات نوروزی از دوشنبه مورخ ۱۵/ ۱/ ۱۴۰۱ بازگشایی گردیده و در تاریخ مندرج در خبر تعطیل بوده است.
لذا به اطلاع ملت شریف میرساند شرکت پشتیبانی امور دام کشور مأموریت خود در حوزه تنظیم بازار را با قدرت  ادامه خواهد داد. و با توجه به وجود ذخایر مناسب، عرضه محصولات تنظیم بازار با نرخ های مصوب که قبلاً به سمع و نظر مردم عزیز رسیده است، ادامه خواهد یافت.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=1099