پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت نوروز۱۴۰۱

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت نوروز۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دکتر سلامی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پیامی فرا رسیدن نوروز باستان را تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب ها و خاطرات تلخ و شیرینش به پایان رسید و در شرایط ویژه این سال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در تمام عرصه های  ماموریت خود، حد نصاب های سنوات پیشین را گاه تا چند برابر افزایش و ارتقا داد. این اقدامات مهم و اثرگذار بخصوص در حوزه تامین، توزیع و تنظیم کالاهای اساسی و مواد پروتئینی، به مدد لطف پروردگار و مساعی بی وقفه و شبانه روزی کارکنان دلسوز و ارجدار میسر شده و برگ زرین دیگری را به دفتر پر افتخار شرکت افزوده است.

بدین وسیله صمیمانه از ایستادگی، تلاش، همدلی، هم افزایی و همگرایی یکایک همکاران گرامی بخش های مختلف ستادی، استانی و در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی، تشکر و قدردانی می کنم .

ضمن تبریک نوروز باستانی، آغاز قرن شانزدهم و سال ۱۴۰۱ شمسی، موسم بازآفرینی طبیعت ونماد قدرت لایزال الهی در هستی، که یاد آور قیامت و معاد است، از درگاه ایزد منان برای ملت شریف ایران و همه شما همکاران و خانواده های محترمتان ، ظهور و تعجیل در فرج حضرت صاحب زمان ( عج)، نور ایمان، لطف بی دریغ یزدان، احسن حال به حق قرآن، صلح، عشق و امید، نوید، بخت سپید و سالهایی سرشار از برکت، نعمت، سعادت، صحت و سلامت و حسن عاقبت مسئلت می نمایم.

محسن سلامی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=1081