پیام تبریک مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت فرخنده میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و گرامی داشت روز پدر

پیام تبریک مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت فرخنده میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و گرامی داشت روز پدر

آقای دکتر محسن مردی ، با ارسال پیامی، ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور: در متن پیام مدیر عامل شرکت جناب آقای دکتر محسن مردی چنین آمده است:

اکنون که در آستانه رفیع ‌ترین قله از قلل برکات ماه رجب قرار گرفته ‌ایم، میلاد مولود کعبه‌ ای که در پذیرش فضائلش وحدت و اتفاق نظر است نه تنها در میان فرق اسلام که حتی در میان دوست و دشمن ایشان و سخن گفتن و برشمردن آن فضائل خارج از فهم و توان بشر باشد.

شخصیتی که الحق و انصاف پس از نبی اکرم (ص) مخلوقی در کرامت و شرافت به گرد پای ایشان هم نمی‌ رسد.

ایشان در ادامه افزودند ، امیدوارم که خداوند منان ما را از محبین و پیروان حضرتش قرار دهد و به برکت این میلاد مبارک در ظهور حجتش (عج) تعجیل و بلاهایی که جامعه ما با آنها درگیر است را رفع و دفع نمایند.

دکتر مردی گفت: به نوبه خود میلاد سراسر نور امیر دو عالم حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر را برای تمامی شیعیان و محبان ایشان و علی ‌الخصوص جامعه تلاشگر و خدوم جهادگران کشاورزی و دیگر همکاران عزیزم در شرکت پشتیبانی امور دام کشور ، تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر مردی در انتهای کلام دست نیایش به سوی معبود داشته، تا به برکت این فرخنده ایام ، هیچ لبی نشکفد بجز به ذکر علی علیه السلام و صلوات  بر محمد و آل محمد(ص)⁩.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=895