پیام ساداتی‌ نژاد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

پیام ساداتی‌ نژاد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از وزارت متبوع، سید جواد ساداتی‌ نژاد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پیامی صادر کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته جهاد کشاورزی را به همه تولیدکنندگان عزیز حوزه کشاورزی و همه پرسنل زحمتکش وزارت جهاد کشاورزی تبریک می‌گویم و امیدوارم مثل همیشه در حوزه امنیت غذایی کشور، تلاش و پایداری لازم را داشته باشیم و بتوانیم وظیفه‌مان را در قبال مردم انجام دهیم.

با توجه به اینکه امسال هفته جهاد کشاورزی با شعار «کشاورزی دانش‌بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی» نام‌گذاری شده و امسال را هم مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» نام‌گذاری کرده‌اند؛ جایگاه نفوذ فناوری و دانش در حوزه کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دارد و عزیزانمان در سازمان «تات» نقش کلیدی را در این حوزه بر عهده‌ دارند تا بتوانند جایگاه فناوری، دانش و بهره‌وری را به‌ خصوص با اجرای مردمی  سازی یارانه‌ها در سرتاسر کشور نسبت به سنوات گذشته رشد دهند تا بتوانیم علم و فناوری را در کنار کشاورزان عزیزمان برای اقتصادی کردن و تجاری کردن کشاورزی به ارمغان بیاوریم.

تولیدکنندگان عزیز در اقصی نقاط کشور با جدیت در طول سال‌های گذشته تا به امروز سفره مردم و امنیت غذایی آن‌ها را پایدار نگاه داشته‌اند، این عزیزان در تامین غذا مهم‌ترین نقش را بر عهده‌ دارند و با دلسوزی و غیرت در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند.

الان در روزهایی قرار داریم که کشاورزان عزیز برداشت گندم را در کشور انجام می‌دهند؛ تولیدکنندگان، دامداران و مرغداران و عزیزانی که در حوزه آبزیان تلاش می‌کنند‏، در اقصی نقاط کشور به آنان خدا قوت می‌گویم. دولت سیزدهم تمام تلاش خود را در حمایت از حوزه تولید با برنامه‌هایی از جمله کشاورزی قراردادی و حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش به‌ پیش می‌برد و همچنین تمام تلاش خود را برای این که مصرف‌ کنندگان بتوانند با فراوانی و فراهمی‏، محصولات کشاورزی و غذا را همراه با سلامت، با کیفیت و با یک قیمت معقول در اختیار داشته باشند، تا تولید بتواند استمرار پیدا کند. مصرف‌کننده در کنار تولیدکننده دو بازوی مهمی هستند که در کنار هم می‌توانند از تولید، سلامتی، فراهمی و قیمت مناسب صیانت کنند.

برای همه تولیدکنندگان عزیز بخش کشاورزی و همه کارکنان خدومی که در اقصی نقاط کشور و در شهرهای کوچک و بزرگ و روستاها، در همه ‌جا هستند و کمک و تلاش می‌کنند تا حوزه تولید پایدار بماند، آرزوی عزت و سربلندی دارم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15805