گوشت قرمز گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار است

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در این اطلاعیه آمده است؛ سازمان دامپزشکی کشور حسب مأموریت تعریف شده، ناظر بر کنترل و تایید بهداشت و سلامت محصولات پروتئینی با منشاء خام دامی وارداتی است و تا امروز تمام گوشت‌های وارداتی به کشور دارای گواهی تأییدیه بهداشتی بوده‌اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همکاران خدوم این سازمان با توجه به استمرار روند واردات گوشت قرمز برای کمک به تنظیم بازار، می‌کوشند تا فارغ از توجه به هرگونه حواشی و مباحث شایعه‌‌پراکنی از سوی فرصت‌طلبان، که برای بهره‌برداری از موقعیت تقاضای مردم در بازار، اهدافی غیراخلاقی و منفعت‌جویانه را تعقیب می‌کنند، با حداکثر تمرکز و تعهد، سلامت گوشت‌های وارداتی را از لحاظ بهداشتی تحت کنترل شدید قرار دهد.

بنابر اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور تا امروز هیچ گونه مشکلی در عرضه گوشت سالم و بهداشتی وارداتی رخ نداده است، زیرا تنها به گوشت قرمزی که آزمایش‌های لازم را طی کرده باشد، اجازه ورود داده می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: بهداشت و سلامت مردم، خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور است و نظارت بهداشتی بر محموله‌های پروتئینی با دقت و اقتدار انجام می‌گیرد.

سازمان دامپزشکی کشور در این اطلاعیه به مردم اطمینان داده است که گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار است.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16081