آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی و غلات از بندرامام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲.۵ میلیون تن نهاده‌ دامی و غلات در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از ایسنا، حمید بدوی با اشاره به پهلوگیری ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌ دامی در روزهای گذشته در اسکله “فله ‌بار” بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: این دو کشتی با مجموع تناژ ۱۰۸ هزار تن کنجاله سویا و جو دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش، خریداری و وارد کشور شده اند.

وی افزود: تخلیه محموله‌ این کشتی‌ها و حمل یکسره آن‌ها به مناطق مختلف کشور شروع شده و حال انجام است و امیدواریم به سرعت به اتمام برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۵ فروند کشتی حامل نهاده‌ دامی و غلات در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) در انتظار هستند و پس از برطرف شدن مشکلات اسنادی و ارزی در اسکله این مجتمع بندری پهلو خواهند گرفت.

بدوی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲.۵میلیون تن نهاده‌ دامی و غلات در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده که از میزان ۱۰.۵ میلیون تن به وسیله کامیون و قطار باری به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با واردات نهاده‌های دامی به صورت پیوسته به داخل کشور مشکلی در بحث تامین این کالای بسیار مهم نداشته باشیم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16075