آغاز خرید مرغ مازاد تولیدی در خوزستان

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از آغاز خرید مرغ مازاد تولیدشده در استان خبر داد و گفت: خرید مرغ تا زمان رسیدن به قیمت مصوب و تعادل بازار ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حمید بدوی اظهار کرد: با توجه به شرایط قیمت مرغ در بازار استان و تولید بیش از نیاز و سرانه این محصول، شرکت پشتیبانی امور دام خرید مرغ مازاد تولید شده در استان را آغاز کرده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام خرید مرغ مازاد تولید شده در استان شامل سویه آرین را آغاز کرده است تا بتواند شرایط مطلوبی را در بحث حمایت از مرغداران فراهم کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: امیدواریم با توجه به خرید مرغ مازاد توسط شرکت پشتیبانی امور دام و افزایش این خرید، قیمت مرغ در بازار استان به یک قیمت تعادلی برسد و از ضرر مرغداران جلوگیری شود زیرا اکنون قیمت مرغ بسیار پایین‌تر از نرخ مصوب تعیین‌شده برای این محصول است.

بدوی ادامه داد: خرید مرغ مازاد تولید شده استان در راستای حمایت از مرغداران تا زمان رسیدن به قیمت این محصول به قیمت مصوب و تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از توقف توزیع مرغ منجمد در بازار استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر عرضه مرغ منجمد خارجی و داخلی در فروشگاه‌ها با هدف هدایت مصرف کننده به سمت خرید مرغ کشتار روز و حمایت از تولیدکنندگان، متوقف شده است.

منبع: ایسنا

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15998