آمادگی توزیع بیش از ۵۰۰ هزار نهاده موجود در بنادر کشور+ فیلم

آمادگی توزیع بیش از ۵۰۰ هزار نهاده موجود در بنادر کشور+ فیلم

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: بیش از ۵۰۰ هزار نهاده در بنادر کشور آماده توزیع است که به‌ محض ترخیص عملیات حمل آن آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از وزارت متبوع ، محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفتگو با پخش زنده خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما در خصوص «آخرین اقدامات تأمین نهاده‌های دام در کشور»، گفت: از ساعت ۱۴ امروز بارگیری بیش از ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا وارداتی از بندر امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۵۰۰ هزار نهاده در بنادر کشور آماده توزیع است که به‌محض ترخیص عملیات حمل آن آغاز می‌شود.

سلامی یادآور شد: در مجموع شرکت پشتیبانی امور دام به دستور وزیر جهاد کشاورزی و همچنین جهت حمایت از تولید، در حال آماده‌سازی برای واردات بیش یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار تن نهاده است که به‌محض ورود ترخیص و بارگیری آن انجام و تحویل به تولیدکنندگان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها بسته به نیاز خود اختیاردارند که نسبت به ثبت سفارش برای واردات اقدام کنند، گفت: بخشی از این واردات که ۳۰ هزار تن ذرت وارداتی بوده از بنادر شمالی در حال ترخیص و بارگیری و تحویل به تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تأکید بر اینکه در ایام سوگواری و در ۴ روز گذشته تمام بنادر شرکت پشتیبانی در سراسر کشور در حال تحویل نهاده بوده‌اند، گفت: در چند روز گذشته بیش از یک‌صد هزار تن نهاده از مبادی ورودی حمل و به مقصد انبار‌ها ارسال و به تولیدکننده‌ها تحویل داده‌شده است.

به گفته‌ی وی، فرآیند واردات و بارگیری بدون وقفه و ۲۴ ساعته در حال انجام است و شرکت پشتیبانی امور دام روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تن نهاده بارگیری کرده و به متقاضیان تحویل می‌دهند.                                                                                                                                                                      

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15798