آیین افتتاح دفتر نمایندگی ولی فقیه و معارفه نخستین سرپرست این دفتر در شرکت پشتیبانی امور دام کشور

آیین افتتاح دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و معارفه نخستین سرپرست این دفتر در شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز چهارشنبه مورخ هجدهم بهمن ماه ۱۴۰۲، مصادف با هفتمین روز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و در آستانه مبعث پر عظمت و پربرکت رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پاد، در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین روح الله رحمانی مهر (مدیر کل محترم دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی)،حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد سمیعی و حامد سیرانی از امور استان‌های دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حسین شیرزاد مدیرعامل و عضو هیأت مدیره، معاونین و مدیران ارشد پاد در سالن جلسات ستاد شرکت برگزار شد.

در این آیین حسین شیرزاد ضمن بیان نقش جایگاه و عملکرد شرکت پشتیبانی به عنوان یکی از مهم‌ترین بال‌های اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه تأمین، توزیع، حفظ ذخایر راهبردی و تنظیم بازار برخی از اقلام و کالاهای اساسی کشور به معرفی معاونین و مدیران ارشد شرکت پرداخت و وجود و حضور دفتر نمایندگی و نماینده محترم ولی فقیه که منبعث از فقه متعالی شیعه است را در مجموعه پشتیبانی امور دام و بر تمامی تحرکات و فرایندهایی که مشغول فراهم کردن بخشی از نیاز امروز ملت شریف هستند را، فرصتی مغتنم و ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد خانواده پاد بتواند از نشئات برکات و نعمات متنوع ارتباط با این شجره طیبه که محصول وجود ارزشمند اندیشه متعالی حضرت امام خامنه‌ای مدضله العالی است، بهره‌مند ، برخوردار و متنعم شود و گفت: ما باید یک برنامه عملی داشته باشیم برای نهایت برخورداری و استفاده از این حضور ارزشمند و مغتنم در فعالیت‌های جاری و آتی شرکت و در چشم انداز پیش رو، تا در مسیر امید بخشی بیشتر به مردم و تبیین صحیح و به موقع اقدامات در راستای تأمین غذا و امنیت غذایی و کاهش دغدغه مردم عزیز تدبیر و اقدام بیشتری را به منصه ظهور برسانیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر مدیر کل محترم دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مبعث حضرت رسول (ص) و ابلاغ سلام نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی (حجت الاسلام والمسلمین ربانی) به کارکنان شرکت پشتیبانی امور دام کشور از تبیین اقدامات و تدابیر صورت گرفته در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی تقدیر و ابراز خرسندی نمود.

 وی گفت با وجود پیشکسوتان و جوانان نخبه شاغل در این مجموعه و همدلی قابل مشاهده در خانواده پاد قطعاً مسیر پیش رو،روشن و به سمت تاییدات حضرت باری تعالی و مردم عزیز خواهد بود انشاءالله.

 رحمانی‌مهر در ادامه به تبیین عظمت مبعث و نقش همدلی و همکاری حضرت خدیجه کبری سلام الله و مولی الموحدین علیه السلام پرداخت و دستاوردها و مجاهدت‌های مردم، پیشگامان انقلاب اسلامی ایران، شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافرازکشور و خانواده‌های معظم ایشان را در طول و از جنس همان جانفشانی‌ها و مجاهدت‌ها دانست و خواستار قدردانستن این دستاوردها و شرکت پرشور در مراسمات دهه فجر، یوم الله ۲۲ بهمن (روز قدس) و انتخابات پیش رو که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان ثمره کار مسئولین نظام و دستاوردهای نظام دانسته‌اند، شد.

وی به تأثیر عملکرد و تعهد مسئولین، نسبت به اعتماد مردم و خانواده هایشان اشاره کرد و در ادامه نقش، جایگاه و مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در دستگاه‌های اجرایی را تشریح نمود.

سپس برخی از ابتکارات در حوزه نمایندگی ولی فقیه مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را بیان کرد.

نقش خانواده، اهمیت سرمایه گذاری در حوزه‌های فرهنگی مذهبی در دستگاه‌های اجرایی و ارائه مثال‌های شفاف در این حوزه‌ ازدیگر سخنان مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بود.

بخش پایانی سخنرانی رحمانی‌مهر به معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا هاشمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی ولی فقیه در تاریخ پاد اختصاص یافت.

سید محمدرضا هاشمی که از نخبگان حوزه و دانشگاه است سخنران پایانی این آیین بود و ضمن تقدیر از استقبال پرشور همکاران و کارکنان شرکت پشتیبانی امور دام کشور تبریک ایام و اعیاد گذشته و پیش رو، به تشریح برخی از سرفصل‌های جاری و برنامه‌های آتی مد نظر دفتر نمایندگی ولی فقیه در پاد پرداخت و توفیق خدمت و حسن عاقبت در انجام تکالیف محوله به خصوص حوزه تأمین غذا و امنیت غذایی، ذیل توجهات پروردگار متعال، عنایات حضرت صاحب الزمان (عج)، زعامت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

قرائت متن حکم سرپرستی نمایندگی ولی فقیه و افتتاح دفتر برنامه‌ پایانی این آیین بود که با حضور پرشور کارکنان و مدیران پاد برگزار گردید.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16230