ادامه واردات نهاده‌های دامی از طریق بندرامام به کشور

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل ۱۲۵ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حمید بدوی با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ کشتی حامل نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی تخلیه شده است و روند واردات این محصولات به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: اکنون دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل ۱۲۵ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این دو محموله کنجاله سویا از کشورهای آرژانتین و برزیل خریداری و اکنون از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده‌اند.

بدوی عنوان کرد: این محصولات توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است و روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

منبع: ایسنا

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16175