ادامه واردات نهاده‌های دامی به کشور از بندر امام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل ۵۰۰ هزار تن نهاده دام طی یک ماه اخیر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, حمید بدوی با اشاره به واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: هفته گذشته ۴ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله بندر امام پهلو گرفت و عملیات تخلیه این کشتی‌ها در حال انجام است.

وی افزود: این کشتی‌ها شامل یک محموله ۶۰ هزار تنی ذرت دانه‌ای و سه محموله کنجاله سویا به وزن ۱۶۰ هزار تن هستند که محموله‌های آن‌ها پس از تخلیه به مناطق مورد نظر حمل خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش و خریداری شده است و پس از ورود به اسکله فله بار بندرامام (ره) عملیات تخلیه آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بدوی عنوان کرد: با پهلوگیری این ۴ فروند کشتی، مجموع کشتی‌های پهلوگرفته نهاده‌های دامی در یک ماه اخیر در اسکله فله بار امام  (ره) به ۹ فروند و مجموع تناژ آنان به ۵۰۰ هزار تن رسید.

وی ادامه داد: در این هفته نیز عملیات پهلودهی چند فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی که در حال حاضر در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) هستند، آغاز خواهد شد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16007