اعطای تندیس مدیر ارشد ارتباط‌گر به وزیر جهاد کشاورزی

اعطای تندیس مدیر ارشد ارتباط‌گر به وزیر جهاد کشاورزی

در چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی (گراف دی)، تندیس مدیر ارشد ارتباط‌‌گر به وزیر جهاد کشاورزی تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد به عنوان مدیر ارشد ارتباط‌گر و حامی روابط عمومی‌ها در چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی شناخته شد و تندیس این همایش به وی تعلق گرفت.

برای نخستین بار مدیران ارشد بخش اقتصادی با کمک استادان ارتباطات و همکاری سازمان مردم‌نهاد “کانون کاربران ICT” براساس استانداردهای علمی و اجرایی ارزیابی شدند تا گامی در راستای توسعه این دانش در روابط عمومی‌های حوزه اقتصادی برداشته شود.

بنابراین گزارش، همایش فوق با شعار روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری امروز در تهران برگزار شد و علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نیابت از سیدجواد ساداتی‌نژاد تندیس وی را دریافت کرد.

هدف از برگزاری چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی (Grafday)، کسب دانش و راه‌کارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی موثر عنوان شده است.

بر پایه این گزارش، در این همایش تعامل میان مدیران ارشد و روابط عمومی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=1131