بازدید سرزده مدیر عامل شرکت پشتیبانی به همراه معاونت برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع از مجموعه شباهنگ در جنوبی ترین نقطه پایتخت در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ظهرامروز آقای دکتر حسین شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ظرفیت های شرکت کشت و صنعت تهران شباهنگ در جنوبی ترین نقطه پایتخت بازدید کرد.

در این بازدید که مهندس صادقی معاون برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع شرکت همراه ایشان نیز حضور داشتند از پایگاه ورودی تمامی لاشه های گوشت به کشور و همچنین از سکوهای تخلیه های دام سبک گوسفندی وفروشگاه عرضه مستقیم پروتئین این شرکت که هر روزه گوشت های بشقابی به نرخ دولتی عرضه می کند بازدید بعمل آوردند.

براساس این گزارش دکتر شیرزاد ضمن تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود در مجموعه مذکور در راستای کمک دوجانبه به مصرف کنندگان وتولید کنندگان از زحمات کارکنان شرکت کشت و صنعت شباهنگ تقدیر و از واحد بسته بندی گوشت و مرغ و لجستیک (حمل و نقل) شرکت بازدید بعمل آوردند.
از نکات مهم این بازدید، دیدار مردمی دکتر شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با مصرف کنندگان مواد پروتئینی بوده است.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=18591