تجدید میثاق مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به همراه وزیر و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به همراه وزیر و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام راحل

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دکتر مردی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به همراه وزیر جهاد کشاورزی  و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میقاق کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، شرکت‌کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر،گفت: جهادسازندگی ریشه جهادکشاورزی و از یادگاری های به جا مانده از حضرت امام خمینی(ره)  است، فرزندان امام هم در عرصه جهاد سازندگی و هم دفاع مقدس پیروزی های عظیم و موفقیت‌های  بزرگی خلق کردند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برکت و نتیجه تجدید میثاقی با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا این است که امروز ما بتوانیم با تمام وجود وظیفه خود را در مقابل  آرمان‌های حضرت امام (ره) و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام دهیم .

ساداتی نژاد با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره)، گفت: یکی از توصیه‌های اکید امام خدمت به مردم بود که طبیعتاً حوزه وزارت جهاد کشاورزی باتوجه به اینکه عهده دار خدمت به مردم و تأمین امنیت غذایی است خدمت به مردم را در اولویت امور این وزارتخانه قرار داده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت:  اجرای عدالت یکی دیگر از فرامین امام راحل (ره)است و امیدواریم بتوانیم در تمامی نقاط  کشور شاهد اجرای عدالت  در زمینه دامداری، کشاورزی و  شیلات باشیم؛ این فعالیت ها زمینه ایجاد اشتغال را نیز فراهم میکند.

ساداتی نژاد به اهمیت وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتخانه‌ای است که نماینده مقام معظم رهبری در این وزارتخانه حضور دارد که این نشان از جایگاه این وزارتخانه و نگاه ویژه امام جامعه ما به وزارت جهاد کشاورزی است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حوزه امنیت غذایی، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تامین غذا و پایداری آن تلاش می‌کند و امیدواریم در دولت سیزدهم با وحدت و همدلی بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش وافری را انجام دهیم تا شاهد برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشیم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=860