تشریح عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری عملکرد این استان در سال جاری را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری، بهروز آل‌مومن گفت: در حال حاضر ۳۲۰۰ تن ذرت و ۲۵۶۷ تن کنجاله سویا در انبارهای نهاده‌های دامی و مقدار ۲۵۶ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۵ تن گوشت منجمد گوساله  در سردخانه نگهداری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان مقدار ۱۷۶۶ تن کنجاله سویا و ۱۶۱ تن ذرت در استان توزیع گردید.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان گفت: به منظور تنظیم بازار ۴ تن گوشت گوساله منجمد در اختیار مباشرین قرار گرفت و از آن طریق به دست مصرف کنندگان رسید.

آل‌مومن خرید محصولات مازاد تولید دامداران و مرعداران را از وظایف شرکت دانست و افزود: در این خصوص مقدار ۴۷ تن گوشت مرغ منجمد از مرغداران  خریداری و در سردخانه ذخیره‌سازی شد.

وی با اشاره به فعالیت کشتارگاه صنعتی جونقان و استفاده از حدود ۹۰۰۰ تن ظرفیت انباری موجود در مجتمع، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال ۱۰۴۴۵ راس دام سبک و ۹۸۱ راس دام سنگین متعلق به صنوف قصابان شهرستان‌ها در کشتارگاه کشتار گردید.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همچنین گفت: کل مطالبات مرغداران بابت فروش مرغ منجمد به شرکت با تحویل نهاده‌های دامی به آنان تهاتر و تسویه گردید.

آل مومن در ادامه افزود: با توجه به فروش مدت‌دار ۳۶۳۳ تن نهاده‌های دامی در سال گذشته، در حال وصول مطالبات مربوطه در سررسیدهای مقرر می‌باشیم.

ایشان یادآور شد: فرآیند واگذاری امور به شرکت‌های واجد شرایط، از طریق برگزاری مناقصه و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام و قراردادها منعقد گردید.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: با عنایت به فرارسیدن ایام محرم، جلسه هماهنگی با سازمان‌های ذی‌ربط برگزار  و در حال توزیع گوشت مرغ منجمد بر اساس معرفی‌نامه‌های صادره هستیم. ضمنا گوشت قرمز منجمد توسط مباشرین بخش خصوصی توزیع می‌شود.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=176568