تهاتر دام سبک با نهاده در قالب تولید قراردادی آغاز شد

تهاتر دام سبک با نهاده در قالب تولید قراردادی آغاز شد

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تهاتر دام سبک و سنگین با نهاده در قالب تولید قراردادی و در چهار قطب کشور اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی‌نژاد درباره جزییات برنامه تهاتر دام با نهاده اظهار داشت: برای تهاتر دام با نهاده برنامه‌ریزی صورت گرفته و چهار قطب در کشور را به منظور اجرای این برنامه شناسایی کرده‌ایم و کار در استان‌ها با دام سبک آغاز شده است.

وی افزود: برای اجرای این برنامه، قطب شمال و شمال شرق با مرکزیت استان خراسان رضوی، قطب تهران با مرکزیت تهران و استان‌های همجوار، قطب شمال‌غرب و غرب با مرکزیت استان آذربایجان شرقی و قطب مرکزی و جنوب با محوریت استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

دماوندی‌نژاد با تاکید بر این که دام سبک و سنگین در این معادله و برنامه قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نهاده‌ها طبق قراردادهای منعقده، تحویل تولیدکنندگان می‌شود و در پایان پرورش، محصولات یا دام و یا گوشت تولیدی روانه بازار خواهد شد.

وی درباره قیمت گوشت تولیدی در قالب تولید قراردادی نیز گفت: قیمت‌ها به روز و براساس توافق با تولید کننده تعیین می‌شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی هدف از تولید قراردادی و تهاتر دام با نهاده را تامین گوشت قرمز از منابع داخلی و کاهش هزینه تولید برای تولیدکنندگان عنوان کرد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15922