توزیع گوشت منجمد گوساله و گوسفند در بازار

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی: شرکت پشتیبانی امور دام استان با توزیع 247 تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندبه دنبال ایجاد ثبات قیمت در بازار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی در گفتگو با خبرگزاری صدا و توزیع گوشت منجمد گوساله و گوسفند در بازارسیما گفت: در پی افزایش قیمت گوشت قرمز، شرکت پشتیبانی امور دام استان از ۱۷ دی ماه به توزیع 247 تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی اقدام کرده است و این توزیع تا ثبیت بازار ادامه خواهد داشت.

قربان نژاد با اشاره به اخبار مندرج در فضای مجازی در خصوص دو تاریخه بودن گوشت های منجمد برزیلی افزود: تاریخی که در سمت چپ بسته بندی گوشت ها درج شده مربوط به سند توافق شیوه نامه کشتار و بسته بندی گوشت توسط کشورمان با کشور فروشنده گوشت یعنی برزیل در سال ۲۰۲۱ است و ربطی به تاریخ تولید گوشت ندارد و جزو ملزومات بسته بندی کشور برزیل است و تاریخ تولید گوشت در نقطه مقابل قرار دارد و تاریخ انقضای آن ۱۸ ماه است.

وی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام هیچ گوشت تاریخ گذشته ای را به بازار نفرستاده و نخواهد فرستاد و همه گوشت های توزیع شده توسط مسئولان فنی در هنگام ورود و خروج کنترل می شود.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16074