جلسه شورای مدیران شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد

اولین جلسه شورای مدیران شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال 1403 با حضور مدیر عامل محترم، عضو هیأت مدیره، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه شرکت و کلیه معاونین و مدیران در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در ابتداء جلسه حجه الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه شرکت ضمن تبریک اعیاد در جمع حاضرین گفت:در مبحث شعار سال با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی می توان دو مولفه را مد نظر قرار داد. اولی همکاری با شرکت های دانش بنیان در حوزه پشتیبانی امور دام وثانیاً از 3 نفر مدیران که با نگاه مدیریت جهادی اهتمام جدی برای اجرایی شدن تحقق شعار سال دارند .

در ادامه مهندس عسگری عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت:  مفتخرم که بعنوان عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور در کنار شما هستم، در سفرهایی که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به استانها داشتم کم حاشیه ترین مجموعه در سفرهای استانی شرکت پشتیبانی امور دام بوده است.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به شعار سال افزود: بایستی اهتمام بیشتری برای تحقق اهداف شعار سال داشته باشیم و این موضوع با تدوین استراتژی و برنامه ریزی درست محقق می شود.

در ادامه دکتر حسین شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در سال جدید آرزوی توفیق و موفقیت برای همه عزیزان در خدمت به میهن اسلامی دارم و با توجه به تحولات ژئوپولتیک منطقه در بستری از مخاطرات ایران عزیزتنها کشور مستقل منطقه است ، استقلال در کنار اسلامیت و ایرانیت و ارزش های متعالی پرچمدار هویت شیعی است ،عرض تشکر داریم برای این حمله بسیار هوشمندانه و پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی منبعث از آموزه های فقه شیعی و امیدواریم این سلسله موفقیت ها امتداد داشته باشد تا ظهور حضرت مهدی(عج).

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جمع حاضرین ضمن ابلاغ تشکر و قدردانی وزیر محترم جهاد کشاورزی ازخدمات همکاران طی ماههای گذشته گفت: مجموعه شرکت به خوبی از گردنه های سخت عبور کرده ، این در حالی است که شرکت در 7 ماه گذشته بابت ذخائر استراتژیک و سیاست های تنظیم بازاری پولی دریافت نکرده است.

وی تأکید کرد ما در تنظیم بازار رکوردهای تازه ای ثبت کردیم، در عین حال با بحران باز پرداخت بدهی مواجهه بودیم که بخشی از آنها را پرداخت کردیم و در حوزه مناقصه های خارجی بهترین خریدهای خارجی را با مطلوب ترین  قیمت ها انجام دادیم.

وی گفت: مجموع تکالیف تنظیم بازاری شرکت بشدت افزایش پیدا کرده و به بهترین وجه عمل کردیم، بویژه در بازار مرغ و توزیع نهاده های مدت دار عالی عمل کردیم و همچنان استانها در حال خرید پیش بود مرغ هستند البته پیشنهاد من این بود که تزریق مرغ منجمد به بازارباید متوقف شود که این امر انجام گردید.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: مدیران استانی باید در حفظ ذخایر کوشا باشند، حجم ذخائر شرکت تکافوی 120 الی 140 میلیون جوجه ریزی را دارد، اما با وجود جوجه ریزی 150 میلیونی تمهیدات و برنامه ریزی تازه را می طلبد.

دکتر شیرزاد ضمن تأکید بر برگزاری کمیته افت کسری در استانها افزود: ما وارد خرید جو از منابع تولید داخلی شدیم که بایستی در این خصوص تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=18329