دیدار سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز با مدیر عامل شرکت

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در این دیدار محمدرضا راستگو سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز ضمن تشکر از حمایت‌ها ی دکتر شیرزاد گفت: 2800 میلیارد تومان نهاده مدت‌دار به تولیدکنندگان استان فروخته شده ،که تاکنون مبلغ  950 میلیارد تومان سررسید و وصول گردیده و مابقی نیز در زمان مقرر  تسویه خواهد شد.

راستگو در خصوص مدیریت و کاهش هزینه ها به خبرنگار ما گفت: 2 واحد از سیلوهای استیجاری استان به ترتیب از ظرفیت 250 هزار تن به 60 هزار تن و از 100 هزار تن به 60 هزار تن کاهش و تقلیل یافته  است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 170 تن  گوشت قرمز و 550 تن گوشت مرغ به هیئت‌های عزاداری حسینی (ع) توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز اختصاص یافته و در حال توزیع می‌باشد.

 سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ذخایر گوشت مرغ برای توزیع بین مصرف‌کنندگان تا پایان سال جاری تأمین و در سردخانه‌های استان ذخیره و نگهداری می‌شود افزود: همچنین تا پایان سال جاری نیز نهاده‌های دامی مانند ذرت، کنجاله سویا و جو به اندازه کافی در سیلوهای استان تامین و ذخیره سازی شده است.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=280318