دیدار سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز با مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، مهندس راستگو در دیدار با دکتر شیرزاد مدیر عامل محترم شرکت پشتیبانی امور دام کشور، گزارشی از عملکرد استان البرز در سال 1402 ارائه داد.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز با اشاره به اینکه در سال 1402، بیش از 300 هزار تن نهاده های دامی بین تولیدکنندگان استان توزیع، که از این میزان 265 هزار تن بصورت مدت دار به ارزش حدود3 همت توزیع شده است که از این میزان 661 میلیارد تومان توسط اداره کل پشتیبانی امور دام البرز وصول شده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان البرز افزود: در بخش نهاده های دامی استان البرز به عنوان استان معین به استانهای، تهران، قم، قزوین و برخی از استان های دیگر  نهاده های دامی ارسال می نماید.

راستگو در ادامه گفت: 4 هزار تن خرید مرغ منجمد توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان البرز در سال1402 انجام شده که از این مقدار 2 هزار تن بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

وی در پایان افزود: اداره کل پشتیبانی امور دام استان در راستای سیاستهای حمایتی خود نیز گوشت قرمز منجمد حدود 500 تن بین مصرف کنندگان در سال 1402 توزیع  کرده است.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=18668

elit. eget porta. neque. velit, leo. Aliquam