ر‌شد قیمتی حاصل از اصلاح یارانه‌ها مقطعی است/‌ قیمت گوشت‌ متعادل می‌شود‌

ر‌شد قیمتی حاصل از اصلاح یارانه‌ها مقطعی است/‌ قیمت گوشت‌ متعادل می‌شود‌

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز غیرمنطقی است، گفت: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین نهاده و خرید تولیدات انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری فارس، محمد قربانی در پاسخ به اینکه چرا قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز غیر منطقی است و با اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد قیمت ها بر‌می‌گردد.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه وابستگی قیمت گوشت قرمز به ارز 4200 تومانی کم است، افزود: شاید انتظار افزایش 7 تا 10 درصدی قیمت گوشت می‌رفت اما جهش قیمت در بازار غیر منطقی است.

وی اضافه کرد:‌ از ابتدا هم تصور می‌شد با اجرای حذف یارانه‌ها،‌ شوک اندکی به غیر از چهار قلم کالا در بازار برای سایر کالاها وجود داشته باشد اما این افزایش مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین نهاده و خرید تولیدات آنها انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15811