سفر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه شرکت پشتیبانی امور دام کشور به سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شرکت پشتیبانی امور دام کشور روز سه‌شنبه دوم مرداد ماه سال جاری به منظور برنامه‌ریزی جهت استقبال از زائران پاکستانی و ارزیابی امکانات رفاهی و خدماتی ارائه شده به زائرین امام حسین (ع) به استان سیستان و بلوچستان سفر نمودند.

 ایشان در ابتدای ورود و پس از استقبال به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و ریاست سازمان جهادکشاورزی استان و سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان بر مزار شهید گمنام در سازمان جهاد کشاورزی استان حضور یافته و به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند و سپس جهت افتتاح سالن جلسات اداره کل پشتیبانی امور دام استان به این اداره مراجعت نمودند.

در ادامه  دهمرده ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به عملکرد خوب پشتیبانی امور دام در روند توزیع گوشت و مرغ و نهاده دامی و ثبات بازار گوشت نسبت به سال گذشته  از زحمات کیخا سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان و همکارانشان تقدیر و تشکر نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، سلام ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی نماینده معزز مقام معظم رهبری در وزرات جهاد کشاورزی را به همکاران ابلاغ نمودند و از همه همکاران و مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تقدیر و تشکر نمودند.

 در این سفر دیدارهایی با خانواده معزز شهید امیر کیخا و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار شهرکی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی در شهر زاهدان و همچنین دیدار با دکتر سرابندی عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار در شهرستان چابهار داشتند.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=202467