عرضه سراسری گوشت منجمد از روز شنبه

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا سالمی گفت: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی، قرار شد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری و نظارت و پایش صرفا از طریق سامانه انجام شود، این سامانه‌ها در استان‌های مختلف در حال شکل گیری است و در استان تهران آماده شده است و کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام جهت عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در این سامانه عرضه می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: از سه شنبه این هفته این اتفاق افتاده است و واحد‌های صنفی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌ها ثبت نام کردند در این سامانه، خریدشان از طریق این سامانه باید انجام شود. میادین میوه و تره بار هم بارگذاری شده است و بایستی صرفا خرید از این طریق انجام شود، ولی به دلیل راه اندازی این سامانه زمان بر بوده است.

رضا سالمی گفت: از شنبه کلیه میادین میوه و تره بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها، می‌توانند با ثبت نام در این سامانه و پرداخت وجه نیاز به مراحل اداری ندارد و مستقیما از طریق سامانه‌ها انجام می‌شود و با مراجعه به سردخانه‌ها می توانند گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

 مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: شرکت پشتیبانی امور دام به جهت تسهیل در این عملیات در منطقه غرب تهران سردخانه هشت شهریور، در منطقه شرق تهران سردخانه‌های تهران پارس را در نظر گرفته است.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16038