مجمع عمومی عادی سالانه سال ۱۴۰۰ شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور در روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه  ۱۴۰۱ و با حضور وزیر جهاد کشاورزی،کشور ، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت معدن و تجارت ،حسابرس و بازرس قانونی شرکت ( سازمان حسابرسی)، مشاور وزیر و رئیس گروه امور مجامع و شرکت ها، معاون وزیر در امور تولیدات دامی و رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام ، در محل سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد .

دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در در مطلع مجمع ضمن خوش آمدگویی به اعضای مجمع عمومی شرکت پشتیبانی ابراز امیدواری کرد تصمیمات و اقدامات این مجمع در ادامه مسیر شرکت پشتیبانی راهگشا و تسهیل کننده انجام وظایف ، تکالیف و تعهدات محوله به این مجموعه باشد.

 ساداتی نژاد با ابراز خرسندی از اقدامات، همراهی و عملکرد شرکت پشتیبانی نسبت به وظایف و تکالیف ابلاغی بخصوص از آغاز دولت سیزدهم و در اواخر سال ۱۴۰۰ ونوروز ۱۴۰۱ و نقش آفرینی و اقدامات مناسب این شرکت در طرح مردمی سازی یارانه ها وحفظ ذخایر و بکارگیری درست آنها در امر تنظیم بازار، از تلاش و زحمات مدیران و پرسنل پشتیبانی امور دام کشور قدردانی کرد و از شرکت پشتیبانی امور دام کشور وشرکت بازرگانی دولتی به عنوان دو بازوی مهم در تنظیم بازار ، با توجه به تکالیف و ماموریت های ویژه ابلاغی در حوزه بازار به وزارتخانه یاد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به افزایش  وظایف،تکالیف و تعهدات ابلاغی از سوی دولت، شورای قیمت گذاری و ستاد تنظیم بازار به  شرکت پشتیبانی امور دام، بر تداوم حضور موثر شرکت در بدنه دولت تاکید کرد و واگذاری وظایف و مأموریت شرکت پشتیبانی امور دام به بخش خصوصی را پس از فراهم شدن الزامات و شرایط مورد نیاز به منظور کاهش آسیب های ناشی از عدم حضور این شرکت ها در بخش دولتی، مهم و ضروری دانست.

در ادامه گزارش عملکرد هیئت مدیره در خصوص فعالیتهای سال ۱۴۰۰ ارائه شد . بر این اساس، بیش از ۳۵ درصد نهاده های دامی مورد نیاز کشور در سال ۱۴۰۰  بالغ بر پنج میلیون تن نهاده (ذرت،جووکنجاله سویا) و ۲۰۰ هزار تن مواد پروتئینی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تامین و خریداری شده است. منابع ارزی مورد نیاز برای تامین نهاده های دامی کشور در سال ۱۴۰۰ بالغ بر دو میلیارد و چهل و هفت میلیون یورو و عمدتاً به صورت ارز ترجیحی تامین و پرداخت شده است.

اعضای مجمع عمومی پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت (سازمان حسابرسی ) و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه ها در این خصوص، صورت های مالی سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ را به تصویب رساندند.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15870