محسن سلامی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر علیه السلام تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور محسن سلامی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ، در پیامی تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام باقر علیه السلام را به تمامی شیعیان اسلام و مردم فهیم ایران اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و همه همکاران عزیز شرکت پشتیبانی امور دام کشور تبریک و تهنیت گفتند .

متن پیام

ماه رجب فصل روئیدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت، و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.پیامی تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام باقر علیه السلام اینجانب را پذیرا باشید.

امام محمد باقر (ع)، نخستین روز ماه رجب سال پنجاه و هفت هجری قمری در شهر مدینه چشم به جهان گشودند. عظمت امام محمد باقر (ع) زبانزد خاص و عام بود، هر جا سخن از والایی هاشمیان و علویان و فاطمیان به میان می‌آمد، ایشان را یگانه وارث آن همه قداست و شجاعت و بزرگواری می شناختند و روز ولادت ایشان با حلول ماه رجب برابر است. اینجانب به نوبه خویش فرا رسیدن حلول ماه رجب و ولادت امام باقر علیه السلام را به تمامی شیعیان اسلام و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام همه همکاران عزیز شرکت پشتیبانی امور دام کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در سالروز ولادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمد باقر (ع) شادکامی به همراه موفقیت و بهروزی را آرزومندم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16054