نقش مهم روابط عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی/ دنیای امروز دنیای رسانه‌ است

نقش مهم روابط عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی/ دنیای امروز دنیای رسانه‌ است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دنیای امروز دنیای رسانه است و روابط عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت، علی‌رضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ستاد و مدیران روابط عمومی سازمان‌های جهاد کشاورزی، موسسات و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در سالن جلسات وزارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی مجموعه بسیار گسترده‌ای است و از ارتفاعات تا عمق دریاها حوزه وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امنیت غذایی وابسته به فعالیت جامعه ارزشمند وزارت جهاد کشاورزی و به خصوص کشاورزان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی است، از طرف دیگر وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه ویژه است، این وزارتخانه در زمان جنگ نقش بزرگی در امنیت کشور ایفا کرده است و نزدیک به ۴ هزار نفر فرزند شهید در این وزارتخانه داریم.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از معدود وزارتخانه‌هایی است که دفتر نمایندگی ولی فقیه دارد و نشان دهنده جایگاه خاص وزارت جهاد در بین جامعه روحانیت است.

وی با بیان اینکه در فرمایشات حضرت آقا در ابتدای سال، نگاه ویژه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی بود، عنوان کرد: به همین دلیل ما یک رسالت بزرگ برعهده داریم و امیدواریم بتوانیم به موفقیت برسیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مجموعه هیات دولت یک مجموعه مطاع و فرمانبر در برابر رهبر معظم انقلاب است و در سوم فروردین ماه و در راستای فرمایشات رهبری در خصوص تولید داخل و حمایت از معیشت کشاورز، افزایش قیمت خرید گندم را تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب کرد و این رشد قیمت باعث ایجاد انگیزه در بین کشاورزان و افزایش تولید شد.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت کودهای شیمیایی در راستای حمایت از معیشت کشاورزان اقدام بزرگ دیگر هیات دولت و وزارت جهاد کشاورزی بوده است، گفت: نتیجه این کاهش قیمت، ارتقای معیشت کشاورز است و امیدواریم در همین مسیر و با حمایت رئیس جمهور کشاورزی قراردادی را محقق کنیم که برای این کار تنها یک ماه فرصت داریم و نیازمند ۴۰ همت (هزار میلیارد تومان) منابع مالی هستیم.

مقام عالی وزارت ابراز امیدواری کرد؛ بتوانیم حلقه تولید داخل و رسیدن به خودکفایی را در حوزه کشاورزی تامین کنیم که نتیجه آن حرکت به سمت کشاورزی اقتصادی و تجاری است.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در بخش روابط عمومی تلاش شده تا بتوانیم رسانه را قوی‌تر کنیم، اذعان کرد: حوزه روابط عمومی و رسانه نسبت به قبل رشد بیشتری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست اما به دلیل حجم بالای کار هنوز با ایده آل فاصله داریم و باید از ظرفیت‌های دولت در حوزه اطلاع رسانی هم استفاده کنیم.

وی افزود: اگر هزاران کار مختلف هم در معاونت‌های وزارتخانه انجام شود، بدون حضور روابط عمومی و رسانه این اقدامات دیده نخواهد شد و دنیای امروز دنیای رسانه است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما در منابع انسانی محدودیت داریم اما پرسنل وزارت جهاد کشاورزی روحیه جهادی دارند و در بند مسائل حقوقی نیستند البته ما تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط پرسنل خدوم این وزارتخانه خواهیم کرد و وظیفه داریم از زحمات شما قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: بخش روابط عمومی و رسانه در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش بسیار مهمی داشته و نمره بالایی در موفقیت های سازمانی دارد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15857