نهاده دامی مدت‌دار در استان سمنان به فروش می‌رسد

مدیر پشتیبانی امور دام استان سمنان گفت: برای کمک به دامداران به خصوص برای پرواربندی نهاده های دامی مدت دار در این استان فروخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی اموردام کشور، اسفندیار مونسان ضمن اشاره به مشکلات تأمین نهاده‌های دامی از سوی دامداران و همچنین خرید تضمینی دام از دامداران بیان کرد: برای کمک به دامداران به خصوص برای پرواربندی نهاده‌های دامی مدت دار در این استان فروخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه دامدارانی که دارای دام پرواری هستند می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، افزود: فروش نهاده‌های دامی چهار ماهه بوده و برای هر رأس دام ۴۷ کیلوگرم خوراک (چهار ماهه) به دامداران داده می‌شود که شامل جو، ذرت و سویا است.

مدیر پشتیبانی امور دام سمنان با بیان اینکه دامدارانی که بره پرواری دارند همچنین می‌توانند دام‌هایشان را چهار ماه نگه داشته از این خوراک بهره‌مند شوند و پس از اینکه جهاد کشاورزی تعیین تکلیف کرد، آنها را برای کشتار فروخته یا صادر کنند.

مونسان با بیان اینکه در طرح نهاده‌های مدت دار، جو و ذرت کیلوگرمی ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان و سویا نیز ۱۷ هزار و ۱۱۰ تومان درب انبارهای استان سمنان عرضه می‌شود، ابراز کرد: دامداران بعد از فروختن دام پول خوراک را خواهند داد.

وی با بیان اینکه این طرح برای حمایت از قشر دامداران در زمینه تأمین نهاده‌های مورد نیاز دامی شأن است، ابراز کرد: کمک شده تا بهترین شرایط برای دامداران تمهید شود.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15966