پایش مستمر توزیع و فروش فرآورده های پروتئینی

 محمد اورمزدی مدیر کل کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت : نظارت عالیه بر رعایت مفاد دستورالعمل های ابلاغی در خصوص خرید و نگهداری فرآوردهای پروتئینی و نهاده های دامی کشور و پایش مستمر گزارشات هفتگی ارسال  استانی و ارائه راهنمایی لازم به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه حضوری و غیر حضوری از اولویت ها و در دستور کار این دفتر قرار دارد .

مدیر کل کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء کارشناسان کنترل کیفی شاغل در ادارات کل استانی افزود : پایش مستمر توزیع و فروش فرآورده های پروتئینی مرغ منجمد به میزان 14620 تن و گوشت منجمد به میزان 3052 تن  با رعایت حق تقدم در ورود و خروج و همچنین نظارت بر شرایط نگهداری نهاده های دامی در مبادی ورودی  به میزان 595/7 هزار تن با هدف حفظ کیفیت آنها تا زمان ترخیص به دلیل شرایط اقلیمی خاص حاکم بر بنادر از دیگر اقدامات این اداره کل  برشمارد .

اورمزدی افزود، بازدید ادواری از میزان 546641 تن ذرت، میزان 464292 تن جو و میزان 109278 تن کنجاله سویا تا مورخ 1402/12/16 انجام شده است. همچنین در سال جاری 13770 بازدید نظارت بهداشتی و 2295 بازدید از سردخانه و انبارها وسیلوها انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد آخرین بازدید از انبارها و سردخانه های استان مازندران از مورخ 1402/12/12 لغایت 1402/12/15 انجام شده است.

مدیر کل کنترل کیفی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پایان خاطر نشان کرد: تعامل با اداره کل بازرگانی داخلی جهت شناسایی و جلوگیری از اختلاط محمولات توسط رانندگان متخلف، تفسیر آزمایشات انجام شده بر روی نمونه های اخذ شده از محمولات جهت تطابق کیفیت با شرایط و معیار های تعریف شده، حضور در جلسات برای انجام مناقصات خرید نهاده های دامی و فرآورده های پروتئینی از سایر کشور ها از مهمترین موضوعات عملکردی این اداره کل محسوب می گردد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=17763