پیام تبریک سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته وحدت

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ

و همگی به رشته (دین) خدا چنگ زده و به راههای متفرق نروید (آل عمران 103)

براساس آیات قرآنی، وحدت امت، سبب مصونیت دین، تایید الهی و نصرت است و نعمتی است که هیچ مسئله‌ای با آن برابری نمی‌کند. فی الواقع وحدت همان چیزی است که کتاب آسمانی، احادیث پیامبر، سنت پیامبر و یاران عظیم الشانشان، مبین آن است و عقل و فطرت انسان، آن را ستایش می‌نماید.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت، میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب (ره)، نویدبخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه جمهوری اسلامی است. و نماد تفاهم و دوستی میان پیروان مکتب اهل سنت و تشیع می باشد. همچنین راهنمایی برای تمامی مسلمانان جهان است که در سایه همبستگی و همکاری، بتوانند در جهت رشد و پیشرفت جامعه اسلامی گام بردارند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد با سعادت فخر کائنات، پیامبر رحمت و عطوفت، مبشر عدالت و حکمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، همچنین میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و هفته وحدت را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 امید آن دارم که با بهره‌مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=280539