پیام تبریک مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشورمحسن سلامی طی پیامی عید باستانی نوروز را به کارکنان این شرکت تبریک و تهنیت گفت:

در این پیام آمده است؛ فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پرطراوت بهار طبیعت، مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی.

نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

حضرت سبحان را شاکریم که سال ۱۴۰1 را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها به لطف حضرت دوست و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران با کارنامه ای درخشان پشت سرگذاشتیم. اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه های گذشته و افق پیش رو ضمن تلاش برای ماندن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، در سال جدید نیز برای انجام پروژه هاو مأموریت های جدید آماده شویم و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با عرض تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن ماه میهمانی پروردگار از تلاش، همدلی و همراهی تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون دارم.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16095