پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان خوشنام امام زمان(عج)

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان خوشنام امام زمان(عج)

مهندس محسن سلامی مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پیامی فرا رسیدن روز میلاد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

کاش می آمدی در این شب تار

کمر انتظار خم شده است

 عالمی مست و بی قرار ظهور

 طاقت چشم زار کم شده است

روزهای تقویم سال ۱۴۰۰ مفتخر به وجود دو سالروز میلاد منجی عالم بشریت عجل الله تعالی فرجه الشریف بود…

درست قبل و بعد نوروز طبیعت…

قطعاً برای منتظر واقعی نوروز واقعی روزیست که با میلاد امام عصرش آغاز و به وصال و دیدار روی ماهش ختم شود. بهاری که به عطر گل نرگس متبرک شود انشاالله از هر سال دیگری با طراوت تر و پر خیر و برکت تر خواهد شد.

در این روزهای سرد و سخت زمستان غیبت، برای اجابت دعای فرج اباصالح و طالح نبودن، باید به معرفت و شناخت ایشان اهتمام بورزیم تا انشاالله مصداق حدیث شریف پیامبر مهربانی صلوات الله علیه:(و من مات و لم یعرف امام زمانه و مات میتة جاهلیة) نباشیم. در روایات متعدد از انتظار حقیقی فرج به عنوان افضل اعمال ۱۲ گانه یک مومن یاد شده است.

انشاالله توفیق پیدا کنیم مانند هر سال که برای میزبانی از میهمانان به رسم و آیین نوروز فارسی زبانان جهان که خانه های دنیایمان را می تکانیم، بهترین اسباب پذیرایی را در حد وسع و توان تدارک می‌بینیم و رخت و لباس مان را تا جایی که بتوانیم نو می کنیم ،خانه های دلمان را نیز بتکانیم و با پوشیدن لباس تقوای الهی بهترین زمینه و اسباب را برای ظهور دردانه هستی تدارک ببینیم.

 طلیعه تابناک ولادت با سعادت قطب دایره امکان، ولیعصر حضرت صاحب عصر و زمان، بقیه الله العظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا را به ملت شریف ایران، همکاران و خانواده های گرامی شان، مشتاقان، منتظران، پیروان و به ویژه سربازان خوش نام آن حضرت که عزت و امنیت کشور پر افتخار اسلامیمان مرهون و مدیون مجاهدت ها و جانفشانی های بی وقفه و بی دریغ این عزیزان است تبریک و تهنیت عرض می کنم و با تمام وجود از درگاه حضرت باری تعالی اتمام این فراق جانکاه ، ظهور خاتم الاوصیا عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهایی از این همه درد و بلا در دنیا ، به یمن قدوم یوسف حضرت زهرا سلام الله علیها را مسئلت می نمایم.

محسن سلامی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=1075