پیام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی همکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی اموردام کشور به نقل از وزارت متبوع ، متن پیام به شرح زیر است؛

امام علی (ع) در فرمان مشهور خود خطاب به مالک اشتر:

(تکیه‌گاه دین، اجتماع مسلمین و نیروی ذخیره برای دشمنان تنها توده مردم (افکار عمومی) هستند. پس گوش تو به سوی افکار عمومی و گرایش تو به جانب آنان باشد)

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی همکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، تبریک و تهنیت عرض می‌‌نمایم.

بی‌شک شبکه بزرگ روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور قهرمانان گمنامی هستند که دوشادوش کارکنان، حافظان امنیت غذایی و جهادگران این مجموعه به صورت شبانه‌روزی به معنای واقعی کلمه، در کنار اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار سیزدهم و وزیر پرتوان و پرتلاش جهادکشاورزی در راستای آگاهی‌بخشی، تبیین، اقناع و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه گام برمی‌دارد.

امروز همکاران ما در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، در تلاش هستند مصمم‌تر و با دلگرمی بیشتر به دلیل ارتباط مستقیم با سفره‌های مردم و تامین امنیت غذایی کشور در راهی که انتخاب کرده‌اند، ادامه مسیر دهند.

همان‌طور که می‌دانیم روابط عمومی‌های این وزارتخانه به غیر از ولی‌نعمتانشان، مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی؛ ارتباط مستقیمی با زحمت‌کشان این عرصه اعم از کشاورزان، دامداران، تولید کنندگان، انجمن‌ها، رسانه‌های عمومی و تخصصی و… دارند و این موضوع، سنگینی کار وظیفه ما را دوچندان کرده است.

اینجانب صمیمانه از تلاش شبانه‌روزی و فعالیت‌های مجدانه نیروهای پرتلاش و خدوم روابط عمومی‌های ستاد وزارتخانه، معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، استان‌ها و شهرستان‌ها که با سعی وافر و همت بلندشان در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی همراه ما بوده و هستند، قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

از خداوند متعال برای همگان توفیق روزافزون برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت رهبری مقام مقام معظم رهبری را مسئلت می‌نمایم.

                                     علیرضا رضازاده

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=1187