پیام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پیام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در این پیام آمده است؛

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

تقارن روز خبرنگار با عاشورا فرصت مناسبی است تا حرکت حضرت اباعبدالله حسین و یارانش در بستر اطلاع‌رسانی و جهاد تبیینِ پیام‌رسان کربلا عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) مورد توجه قرار گیرد.

قطعا ماندگاری حادثه عظیم نهضت کربلا محصول اطلاع‌رسانی آن بانوی بزرگ بود که از انحراف افکار عمومی از راه حق امام حسین و اختلاط حق و باطل، جلوگیری کرده است.

بی‌شک خانواده بزرگ خبرنگاران حوزه کشاورزی در سراسر کشور قهرمانان گمنامی هستند که با تاسی از حضرت زینب (س) دوشادوش حافظان امنیت غذایی و جهادگران وزارت جهاد کشاورزی با نگاه تبیینی و نقادانه به این مجموعه به صورت شبانه‌روزی به معنای واقعی کلمه، در راستای آگاهی‌بخشی، تبیین، اقناع،‌ ایجاد همبستگی و تقویت امید به آینده، اعتمادسازی و تعامل مستمر با دو گروه تولید کننده و مصرف کننده بخش کشاورزی گام برمی‌دارند.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد “روز خبرنگار” را فرصت مغتنمی می‌داند تا از زحمات همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، نشریات تخصصی حوزه کشاورزی، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تشکر و قدردانی کند.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=15850