پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستیابی به امنیت غذایی و در تدوام آن اقتدار غذایی را در راس برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: هر اقدامی در گرو تحقق این هدف بزرگ خواهد بود.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از ایانا ، متن پیام “سید جواد ساداتی‌نژاد” به مناسبت دهه مبارک فجر به شرح زیر است‏؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نهال انقلاب اسلامی خمینی کبیر که با خون سرخ فرزندان ایران اسلامی آبیاری شد؛ اینک در طلیعه چهل و چهارمین سالگردش درختی تناور شده، توفان‌های سهمگین را از سر گذرانده و استوار و پابرجا در تداوم حیات سیاسی – حاکمیتی، سایه‌سار مقاومت و ایستادگی آزادیخواهان و مستضعفان، از شرق تا غرب عالم است. در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر ما و همه جهادگران این مرز و بوم بار دیگر با خمینی بت‌شکن و خلف صالحش مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که تا حد توان در راه اعتلا، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم و با پیروی از فرامین علمدار انقلاب، سنگر تولید و اقتصاد را مردانه پاسداری کنیم و در تامین استقلال و امنیت غذایی کشور مجاهدانه تلاش کنیم. وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، دستیابی به امنیت غذایی و در تداوم آن اقتدار غذایی را در راس برنامه‌های خود دارد و هر اقدامی در گرو تحقق این هدف بزرگ خواهد بود. اینجانب با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر دانش و کوشش خستگی‌ناپذیر همکاران جهادی، قدم در این میدان بزرگ گذاشته‌ایم و دوشادوش همه عزیزان برای رسیدن به اهداف کلان دولت مردمی با عزم و اراده پیش خواهیم رفت.

در پایان تلاقی پرمیمنت ماه رجب‌المرجب و ایام‌‌الله دهه فجر را حضور مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، ریاست محترم جمهور، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، همکاران خدوم در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به ویژه تولید کنندگان و کشاورزان زحمتکش که خط مقدم جبهه امنیت غذایی را پاسداری می‌کنند، تبریک و شادباش عرض کرده و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید جواد ساداتی‌نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16072