کارکنان روابط عمومی سنگرسازان بی سنگرند

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کارکنان روابط عمومی، سنگرسازان بی سنگرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که همزمان با ۲۷ اردیبهشت در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که امنیت ملی کشور بدون ابزار روابط عمومی و رسانه امکان پذیر نیست، تامین امنیت غذایی نیز بدون روابط عمومی و رسانه به ثمر نخواهد نشست.

وی ادامه داد: اگر مدیری در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی این تصور را داشته باشد که بدون اینکه روابط عمومی را اولویت کاری خود بداند، موفق خواهد شد، سخت در اشتباه است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، تبریز را در عرصه روابط عمومی صاحب سبک و علم توصیف کرد و ادامه داد: در هیچ دوره ای از تاریخ رسانه مانند امروز مقتدر و قدرتمند نبوده است.

رضازاده، رسانه را ابزاری قدرتمند دانست که می تواند باعث ارتقا و اعتلا یا سقوط و هبوط یک مجموعه شود و قدرتی را تولید کند که با هیچ ابزاری قابل مقایسه نیست.

وی، روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی را حلقه اتصال به ترویج دانست و از ظرفیت های این حوزه برای فعالیت های متعدد خبر داد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را از استان های پیش رو در عرصه روابط عمومی دانست که رئیس اداره روابط عمومی حکم مشاور رئیس سازمان را دریافت کرده است.

رضازاده بیان کرد: اگر در حوزه روابط عمومی و رسانه، تبلیغات خوبی صورت گرفته بود، بخش اعظمی از هزینه هایی که در زمینه دورریز نان در حوزه غله و استحصال گندم بر جامعه تحمیل می شود، صرفه جویی می شد.

وی همکاران روابط عمومی جهاد کشاورزی را سنگرسازان بی سنگر دانست و گفت: برخی هزینه ها که در حوزه رسانه و تبلیغات انجام می شود از هزینه های گزاف بعدی جلوگیری می کند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، اهمیت حوزه کاری روابط عمومی را در جایگاه وزارت دانست و گفت: در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون خبر از وزارت جهاد کشاورزی منتشر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است و میزان ارتباط با نشریات تخصصی و تعامل با رسانه ملی نیز رشد زیادی داشته است به صورتی که اولین وزارت در رصد خبر بوده ایم.

رضازاده روابط عمومی را بازیگر آزاد هر سازمان دانست که فقط مسئول تولید خبر نیست بلکه کنترل هیجانات و رویدادها را نیز بر عهده دارد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16127