گوشت وارداتی بی کیفیت از بازار جمع شد

معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی دام با بیان اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، محمد جعفری، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره کیفیت غیرقابل قبول گوشت‌های وارداتی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام در حال حاضر عرضه کننده گوشت منجمد وارداتی یا داخلی است.

وی افزود: کیفیت گوشت‌های وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس پروتکل‌های اعلامی سازمان دامپزشکی است و تاکنون هیچ نارضایتی از طریق مصرف این گوشت‌ها به شرکت ارجاع نشده است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام خاطرنشان کرد: ما گوشت‌های منجمد وارداتی را به فروشگاه‌ها دادیم تا قطعه بندی کنند و به صورت قطعات یک کیلویی عرضه کنند بنابراین در فرآوری مجدد، اگر مشکلی هم باشد قطعاً جداسازی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: اینکه گوشت منجمد وارداتی بی کیفیت باشد تا به حال سابقه نداشته و گوشت‌های داخلی فرآوری شده به صورت منجمد نیز در واحدهای بسته بندی زیر نظر سازمان دامپزشکی فرآوری شده و اگر مصرف کننده‌ای مشکل خاصی دارد می‌تواند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه و نسبت به عودت گوشت اقدام کند.

جعفری با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام، کیفیت گوشت‌های وارداتی منجمد را سنجیده و هیچ مشکلی ندارد گفت: شرکت به دلیل اینکه هنوز درباره کیفیت گوشت وارداتی گرم اقدامی نشده لذا فعلاً نظری ندارد. در واقع، ما متولی واردات گوشت گرم نیستیم و این مقوله به انجمن واردکنندگان فرآورده‌های دامی بخش خصوصی محول شده است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد و برای مصرف صنعتی به واحدهای فرآوری و چربی گیری برگشت.

منبع: مهر

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16087