۲ هزار و ۲۰۰ تن گوشت توسط اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی خریداری شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ تن انواع گوشت پارسال توسط اداره کل پشتیبانی امور دام این استان خریداری و ذخیره سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور عباس صالحی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان مرکزی افزود: ۷۰۰ تن گوشت منجمد پارسال در ۲ مرحله و یک هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد نیز در سه مرحله توسط اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی خریداری و ذخیره سازی شد.

وی ادامه داد: مطالبات دامداران با ارایه نهاده‌های مورد نیاز آنان تسویه شد و مطالبات مرغداران نیز در ۲ مرحله با ارایه نهاده و یک مرحله به صورت نقدی پرداخت شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ هزار تن ذرت سال گذشته به انبارهای اداره کل پشتیبانی دام این استان وارد شد که ۷۴ هزار تن آن در استان توزیع و بقیه در انبارهای این اداره کل ذخیره سازی شد.

صالحی ورودی محصول جو و سویای اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی در سال جاری را به ترتیب ۵۰ هزار تن و ۲۷ هزار تن عنوان کرد و افزود: ۲۷ هزار تن از این محصول در بین دامداران توزیع و بقیه در انبارهای این اداره کل ذخیره سازی شده‌ است.

وی ادامه داد: ۹۵۶ تن گوشت منجمد شامل ۷۱۲ تن گوشت گوساله و ۱۴۲ هزار تن گوشت گوسفندی پارسال با قیمت تنظیم بازار و برای جلوگیری از افزایش قیمت این محصولات در استان توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی اظهار داشت: ۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد نیز پارسال توسط این اداره کل در استان توزیع شد که یک هزار و ۴۰۰ تن این محصولات تولیدی داخل استان و بقیه از استان‌های شمالی به استان وارد شد.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

منبع: ایرنا

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16098