۶ کشتی‌ نهاده دامی همچنان در انتظار برای ورود به بندرامام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مشکلات اسناد ارزی ۶ کشتی حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) همچنان پابرجا است و این کشتی‌ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر به منظور تخلیه هستند.

حمید بدوی در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر ۶ کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در انتظار رفع مشکل اسناد ارزی هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مشکلات اسناد ارزی این کشتی‌ها از حدود یک هفته گذشته همچنان پابرجا است و این کشتی‌ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر به منظور تخلیه هستند.

وی افزود: با تامین ارز موردنیاز و همچنین دریافت اسناد ارزی، مشکل پهلوگیری این کشتی‌ها حل و سپس کشتی‌ها در بندر امام خمینی پهلوگیری و تخلیه می‌شوند.

بدوی بیان کرد: مسئولیت تامین ارز این کشتی بر عهده دستگاه‌های متولی است که پیگیر این مساله هستند و امیدواریم هرچه سریعتر با حل این مشکل شاهد پهلوگیری و تخلیه این کشتی‌ها باشیم.

بدوی ادامه داد: این کشتی‌ها حامل محموله‌های نهاده‌های دامی ذرت، جو و کنجاله هستند که به صورت برنامه‌ریزی شده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وارد کشور می‌شوند.

منبع: ایسنا

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=16143