بازدید از ظرفیت های اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهار محال بختیاری

سرپرست حوزه مدیر عامل، امور استان‌ها، روابط عمومی و امور بین‌الملل به همراه  مدیر کل پشتیبانی امور دام استان از طرفیت های اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، امیر غفاری سرپرست حوزه مدیر عامل، امور استان‌ها، روابط عمومی و امور بین‌الملل در بازدید از انبار نهاده های دامی استان  گفت: کیفیت نهاده‌های دامی( ذرت و کنجاله سویای) ذخیره شده در این انبارها مناسب و رضایت بخش است.

غفاری در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی جونقان ادامه افزود: یکی از مزیت‌های مجتمع کشتارگاه صنعتی جونقان، وجود انبارهای با وضعیت مطلوب است.

در ادامه این بازدید سرپرست حوزه مدیرعامل، امور استان‌ها، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با حضور در بازار شهرکرد، روند توزیع فرآورده‌های دامی در مراکز توزیع کالاهای اساسی را بررسی نموده و با بیان اینکه  اینکه نحوه توزیع محصولات پروتئینی در این مراکز مطلوب است، افزود: دفتر مرکزی شرکت و ادارات کل پشتیبانی امور دام استان‌ها بر اساس سیاست‌های ستاد تنظیم بازار و در جهت حمایت از مردم، کماکان آماده همکاری در این خصوص می باشند.

در پایان این بازدیدآل‌مومن مدیر کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از بازدید سرپرست حوزه مدیر عامل شرکت گفت: گوشت منجمد توسط بخش خصوصی تامین و در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد و گوشت مرغ منجمد مورد نیاز هیئت های مذهبی نیز بر اساس سهمیه ‌های تعیینی در حال توزیع می‌باشد.

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=176596