آقای دکتر جعفر آهنگری به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب و مشغول به کارشد

با تصویب مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پشتیبانی امور دام کشور و با صدور حکم وزیر محترم جهاد کشاورزی آقای دکتر جعفر آهنگری به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب و مشغول به کارشد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در جلسه‌ای که با حضور دکتر محسن مردی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت، دکتر عرفانیان مشاور محترم وزیر و رئیس دفتر امور مجامع شرکت های وزارت متبوع و جمعی از مدیران و همکاران شرکت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات آقای دکتر ابراهیمی در طول دوره تصدی عضویت هیئت مدیره شرکت، آقای دکتر جعفر آهنگری به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت معرفی گردید.

در این جلسه جناب آقای دکتر عرفانیان ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر و تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای دکتر ابراهیمی در دوره تصدی عضویت هیئت مدیره شرکت و آرزوی توفیق و سلامتی، تداوم بهره مندی از خدمات ایشان در جایگاه مسئولیت های جدید شدند.

مشاور محترم وزیر و رئیس دفتر امور مجامع شرکت های وزارت متبوع از عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام ابراز رضایت مندی کرده و  برای مدیران و پرسنل این مجموعه آرزوی موفقیت روز افزون داشتند.

دکتر عرفانیان از همکاران در روابط عمومی این حوزه نیز خواستند که با اطلاع رسانی مناسب در زمینه فعالیت های شرکت و اقدامات صورت گرفته توسط این حوزه شرکت را بیشتر در جامعه معرفی نمایند.

در ادامه دکتر مردی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه و تبریک ایام ا… دهه فجر  گزارش کوتاهی از وبینارهای برگزار شده با استان ها ارائه نمودند و بیان داشتند که خوشبختانه در طول سه ماه گذشته جلسات متعددی با استانها برگزارشده و انسجام و هماهنگی لازم بین استان تهران با سایر استانها صورت گرفته است و در ادامه برای آقای دکتر ابراهیمی آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

دکتر ابراهیمی نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر، شرکت پشتیبانی امور دام را یک شرکت پویا و فعال با مسئولیت سنگین و اثر گذار در تأمین و تنظیم مواد پروتئینی در کشور خواند وآرزوی موفقیت برای تمامی عوامل این مجموعه از جمله آقای دکتر آهنگری شدند.

 

دسترسی آسان به این صفحه
چاپ
پست الکترونیک

لینک کوتاه مطلب

https://iranslal.com/?p=863